2014年8月23日星期六

醬油茄菇 (附食譜)

最近成日玩手提嘅The Sims free play,仲變態到將身邊嘅朋友同事都整哂入去,
而家成日都同同事講:「你睇下我對你幾好,俾間咁靚嘅屋你住」,
芙芙真係打機打上癮,日日都計住時間送啲模擬市民返工。

你哋有冇玩呀?真係好好玩喎~



醬油茄菇 食譜

材料:杏鮑菇1條、茄子1條
調味料:萬字醬油、鹽、糖適量

1. 雞脾菇洗淨切粒,茄子洗淨切條。
2. 燒熱油,倒入菇粒及茄條輕炒至微熟。
3. 加入調味料及半碗水,煮至茄條變軟及水份收乾即可。。


呢道菜甜甜哋,好送飯,
芙芙整完仲整咗個飯盒,第二日帶返公司食呢。


8 則留言:

  1. 這個game未玩過, 我以前玩farm game, 真係計時再開game種菜架, 玩到食午飯都要快快趣趣, 留D時間打機, 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. mickey,芙芙家姐都好喜歡玩farm game,
      芙芙就唔係lunch時留d時間打,而係一邊lunch一邊打呢~

      刪除
  2. 睇見你碟茄子,明晚我又煮^^
    我都唔敢玩,一玩就不能自拔~~~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 殷師奶,好耐冇見你啦!
      芙芙又要嚟探下你先!打機真係會上癮架,
      芙芙已經不能自拔咗好耐啦,希望你堅持到唔玩啦!

      刪除
  3. Sims d game真係好好玩, 以前就用pc機玩, 可以玩成日架~ 不過手機版就未玩過。睇唻我都要download唻玩下!

    呢味餸好正啊!!! 有齊我最鐘意食o既食材!

    回覆刪除
  4. 李師奶,玩成日都唔厭架真係!
    以前芙芙用pc玩時,起屋都起咗成日,
    真係好想再玩,不過而家冇以前咁得閒lu。
    你喜歡呢味餸咁就好啦,茄子同菇芙芙同你一樣都好喜歡架。

    回覆刪除
  5. Sims以前係PC成日打架, 反而我部電話係冇game

    回覆刪除
    回覆
    1. cici,芙芙以前都係用pc打,
      不過自從轉咗sims3之後,芙芙就冇玩啦,
      因為要裝過哂啲資料片要用好多時間呢,cici你咁乖gei,
      唔用電話打機,芙芙打到好似機痴咁架。

      刪除