2015年11月6日星期五

西芹炒帶子 (附食譜)

芙芙最近受到打擊,有天跟男朋友回鄉,
鄉下的親戚們,應該認為芙芙身形肥胖,
芙芙真的不得不正視這個事實了,為要挽回自信,
除了在運動著手外,也要靠飲食調節。

今天介紹一道很清淡的菜,配合打擊肥胖這個主題。



西芹炒帶子 食譜

材料: 急凍帶子15隻、西芹半棵、鹽適量、醬油適量、糖適量

1. 急凍帶子解凍洗淨,西芹去皮斜切洗淨。
2. 燒熱油,炒熟西芹再倒入帶子炒熟。
3. 加適量鹽、醬油及糖調味炒勻即可。


喜歡芙芙little kitchen,一起來加入facebook專頁啦:


除了材料低脂外,調味亦很簡單,
芙芙最近也在研究韓國的素食,韓國人愛吃辣,
也愛用很多蔬果作料理,對近來注意體重的芙芙來說,
實在蠻吸引,有研究結果芙芙會再跟大家說的啦(笑)。

7 則留言:

  1. 印象中見過你張相,唔肥喎,親戚們咁高要求嘅。。。

    回覆刪除
  2. 我印象中的芙芙一點也不胖啦~~~不過不時吃點清淡的,平衡一下飲食也很好啊^^ (那才有quota吃邪惡的東西嘛:P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯,謝謝你呀,
      芙芙都係咁諗,食得清淡啲,
      又可以減下重又可以健康啲,咁都幾好。

      刪除
  3. 芙芙,好耐無見更新BLOG啦!一切都好!
    唔係嘛...你都叫肥,唉...咁小高真係要行埋一邊,我仲要矮過你,但唔駛估我實重過你!=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高,見到你好消息真係超替你開心,
      我生得高,望落去好似唔肥咋,
      其實係肥到冇朋友,肚腩大到好似有咗5個月咁架......

      刪除
  4. 芙芙~d人係咁~我見d親友次次都話肥咗~冇嘢搵嘢黎講呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,真係冇嘢講搵嘢嚟講,
      當時我感覺係「肥我都唔想架」,真係好無奈,
      你都俾人話肥?佢哋好瘦架咩?!

      刪除