2013年1月25日星期五

你想講咩,WHATSAPP我! (蒜香三文魚 - 附食譜)

早兩日o係爭鮮買左盒三文魚雜,雖然好似得d邊好少咁,
但原來整到出黎都有成碟,食到好飽!



蒜香三文魚  食譜

材料: 三文魚邊、辣椒粉、蒜鹽
醃料: 鹽、糖、豉油、蒜蓉醬、少許料酒、胡椒粉、生粉

1. 將三文魚邊洗淨,以醃料醃2小時。
2. 焗爐預熱200度,將三文魚排好放入。
3. 焗約15-20分鐘,上碟。
4. 吃前加入辣椒粉、蒜鹽便可。



因為三文魚多皮,焗出黎好多油,
基本上大家若無焗爐,煎都一樣可以,
而且仲唔洗落油tim,因為三文魚本身已經好多油份啦!


睇下焗左幾多油出黎,上碟前可以用吸油紙吸吸先!

近排同班朋友食飯,講起依家d電話,
有朋友話見過有人同枱食飯時,竟然唔講野但用whatsapp傾計,
面對面開口都懶,但成日咁寫字法,
對手唔累ga咩?講真我就唔太喜歡用呢d通訊app。

我認同whatsapp係方便,問問題時真係好方便,
但如果你係要答人o個個,就真係要好似寫論文咁解釋過人聽,
真係多謝哂,解釋到手都軟!

就好似我做拍賣咁,有人問野留電話,
跟住都加多句"whatsapp我",我想講其實我好唔like用whatsapp,
有咩問講出黎咪得囉,點解要逼我用whatsapp寫論文咁解答你呢?

明明大家可以用口講,但就依家就改用message,
有人話可以慳返d分鐘,講幾句用得你幾多分鐘呀?

呢個理由唔太合理,"唔方便講電話,whatsapp唔駛俾錢又可以聯絡到人"呢d理由就正常d。
whatsapp係有令人方便左,但同時亦有帶到麻煩俾人,
我就偏向同人真情對話,多過對住部電話用文字表達啦,
所以就算用whatsapp,我都會用錄音功能逼朋友聽下我把聲,
以免有日大家忘記左聲音,口同耳都一齊退化就唔好啦。


沒有留言:

發佈留言